سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماه رجب

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه‌ علمیه‌ خدیجه‌ الکبری(س) بندرعباس گفت: رجب ماه استغفار و دعا، فرصت زندگی و بندگی را تجدید می‌کند.

خانم استادی معاون فرهنگی مدرسه‌ علمیه‌ خدیجه‌ الکبری(س) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب، اظهار داشت: رجب ماه استغفار و دعا، فرصت زندگی و بندگی را تجدید می‌کند و خدا را شاکریم که توفیق ورود به این ماه عزیز که دروازه ورود به ماه مبارک رمضان است، بار دیگر روزی ما شده است.

وی با اشاره به اینکه در حدیث قدسی آمده که "ماه رجب را ریسمانی میان خود و بندگانم قرار داده‌ام، هرکس به آن چنگ بزند به وصال من رسد"، گفت: امیدوارم ما بندگان از این ریسمان الهی استفاده و بهره کافی برای وصل شدن را ببریم و از لحظات پر برکت این ماه بیشترین حظ معنوی را توشه برگیریم.

معاون فرهنگی مدرسه‌ علمیه‌ خدیجه‌ الکبری(س) بندرعباس، خاطرنشان کرد: یکی از این فرصت‌های ناب ماه مبارک رجب، اعتکاف رجبیه است که حضور و خدمت در این ایام و دعا برای تعجیل در فرج مولا صاحب‌الزمان(عج) می‌تواند گره گشای دنیای اسلام باشد و ان‌شاءالله نابودی استکبار جهانی و پیروزی بصری فلسطین را از خدا بخواهیم.

وی تأکید کرد: علاوه بر بهره فردی که هر شخص می‌تواند داشته باشد، برنامه‌های جمعی نیز برای بهره بردن هرچه بیشتر طلاب در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha