جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین مولایی

حوزه/ مدیر عامل موسسه انتشاراتی حوزه‌های علمیه گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب کسانی که مخاطب دارند مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب و تهییج کنند تا ان شاءالله همانند انتخابات‌های گذشته انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان اینکه نگاه دنیا به نظام جمهوری اسلامی یک نگاه مردم سالاری است، عنوان کرد: برگزاری ده‌ها انتخابات فراگیر در کشور این را ثابت کرده است که پشتوانه نظام جمهوری اسلامی بعد از خداوند و اهل بیت (ع)، مردم هستند و راحت با رأی مردم، مسئولین در کشور تغییر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این قدرت بزرگ مردمی که در جمهوری اسلامی وجود دارد و دنیا نیز به آن اعتراف کرده است را نباید به آسانی از دست بدهیم، اظهار کرد: از دست ندادن این قدرت بزرگ اینگونه است که دُر گران‌بهایی که داریم را بازنمایی و معرفی کنیم و مردم باید قدر این قدرت را بدانند و از این فرصت آن‌طور که باید استفاده کنند و در مجال های انتخاباتی با همه وجود شرکت کنند.

مدیر عامل موسسه انتشاراتی حوزه‌های علمیه اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز در آستانه همه انتخابات ها تاکید دارند از دستگاه های نظارتی می‌خواهیم که زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید با یک نگاه بین‌المللی انتخابات را بررسی و در آن شرکت کنیم، گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب کسانی که مخاطب دارند مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب و تهییج کنند تا ان شاءالله همانند انتخابات‌های گذشته انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha