سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 1132877
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
امام

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت:اعتکاف زمینه ساز تهذیب و خودسازی نفس است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره)این شهرستان با بیان اینکه اعتکاف اوج راز و نیاز بندگان با خالق سبحان است،افزود: اعتکاف زمینه ساز تهذیب و خودسازی نفس است.

وی با بیان اینکه امروز برگزاری مراسم اعتکاف در اکثر نقاط جهان فراگیر شده است،بیان داشت:اعتکاف امروز به یک فرهنگ دینی فراگیر،مردمی و خودجوش تبدیل شده است.

امام جمعه بروجرد با تبریک ۱۳ رجب سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر اظهار داشت:همه باید تلاش کنیم سبک زندگی علوی در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه کشور با رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه معظم له تاکید نمودند،که سلام بنده را به مردم برسانید تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند ائمه جمعه در بین مردم باشند و همواره مردم داری کنند.

امام جمعه بروجرد بر حل مشکلات کارخانه نساجی بروجرد و رفع مشکلات کارگران این کارخانه تاکید کرد و گفت:انتظار می رود مسئولان و مدیران برای حل مشکلات کارخانه نساجی بروجرد اقدام کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حوادث تروریستی کرمان و راسک و محکوم نمودن این حملات خاطر نشان کرد:سپاه پاسداران پاسخ محکم و کوبنده ای به تروریست‌ها و اسرائیل داد و مراکز فعالیت آنها را توسط موشک‌های نقطه زن با خاک یکسان کرد.

وی ادامه داد: پیام حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها، آمریکا و اسرائیل این است که سر جای خود بنشینند و در صورت هر گونه خطایی از آنان انتقام خواهد گرفت.

امام جمعه بروجرد گفت: پیام دیگر این حمله موشکی به جبهه مقاومت این بود که شما چنین پشتیبان قوی دارید و موشک‌های نقطه زن دشمن را به زانو درآورد.

وی در پایان با اشاره به اینکه ملت های مقاوم و مقتدر غزه،فلسطین و ...به مقاومت خود در برابر جنایات بی رحمانه رژیم جعلی اسرائیل و هم‌پیمانانش ادامه خواهند داد گفت:پیروزی نهایی از آن ملت های مظلوم،مقتدر و بامقاومت جهان خواهند بود و به زودی قدس شریف آزاد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha