دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: قدرت های جهانی به دنبال فرصت هستند. می توان حیله گری آنان را با صبر و شکیبایی و درایت و بصیرت خنثی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در بیانیه ای گفت: پاکستان و ایران دو کشور همسایه و برادر هستند. سابقه ای پر از دوستی و محبت است هر نوع تنش بین دو کشور اسلامی به تقویت برنامه های شوم دشمنان و فرصت طلبان منجر خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت کنونی مرزی ایران و پاکستان افزود: قدرت های جهانی در صف مقدم اسلام ستیزی قرار دارند و به دنبال فرصت هستند. می توان حیله گری دشمن را با صبر و شکیبایی و درایت و بصیرت خنثی کرد. بهترین راه حل اختلافات مذاکره و گفت و گوی دیپلماتیک است.

رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان تروریسم را مشکل مشترک هر دو کشور اسلامی دانست و گفت: فداکاری های بی شماری برای جلوگیری از تروریسم انجام شده است. چنین حوادثی نباید باعث برهم خوردن روابط دیرینه و راهبردی دو کشور اسلامی همسایه شود. اکنون زمان اختلاف و تفرقه نیست، بلکه با توجه به برنامه‌های دشمن، آن را با همدلی و همبستگی خنثی کرد.

وی با اشاره به مشکلات مردم غزه بیان داشت: امروزه غزه از یک فاجعه انسانی جدی رنج می برد. یهودیان و مسیحیان مواد منفجر را بر سر فلسطینیان بی گناه می ریزند. تقاضای شرف و ایمان یک انسان است که تمام توجه را به مسلمانان غزه مبذول کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha