یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سفر رئیس جمهور به بوشهر

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در پی دور دوم سفر ریاست جمهور به استان ۱۳ هزار ۶۸۹ درخواست مردمی به این نهاد ارسال شد که تاکنون ۹ هزار و ۹۴۳ فقره از این درخواست ها پاسخ مثبت داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یکی از نهاد های حمایتی وظیفه خطیری در شناسایی و رسیدگی به امورات محرومین در نظام جمهوری اسلامی ایران را به عهده دارد، گفت: رسالت اصلی این نهاد ارائه خدمات در جهت رفع مشکلات ولی نعمتان جامعه است.

وی در خصوص آمار پاسخگویی به مراجعه کنندگان، بیان کرد: در پی دور دوم سفر ریاست جمهور به استان ۱۳ هزار ۶۸۹ درخواست مردمی به این نهاد ارسال شد که تاکنون ۹ هزار و ۹۴۳ فقره از این درخواست ها پاسخ مثبت داده شد و برای این منظور ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که بین آنها بر اساس نوع نیازمندی توزیع شده است.

روشن در ادامه بیان کرد: طی امسال ۳۰۲ فقره از درخواست های مردمی از سوی نمایندگان مجلس، ۴۷ فقره از حوزه استانداری و ۶۱ فقره از دفتر مرکزی به کمیته امداد استان معرفی شده است که پس از بررسی و کارشناسی لازم اقدامات لازم به عمل آمده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ میز خدمت برگزار شده است که از این طریق با بیش از ۶۰۰ نفر مددجو و غیرمددجو دیدار چهره به چهره صورت گرفته است که عموما درخواست مراجعه کنندگان در حوزه های اشتغال، مسکن، وام کارگشایی، تعمیرات، درمان و ... بوده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha