پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ سردار گشتاسبی گفت: هر جا تلاشی بدون ادعا و با اخلاص انجام شده بی‌شک شاهد تفکر بسیجی بوده‌ایم و با مروری به تاریخ انقلاب اسلامی شاهد نقش بسیج در همه عرصه‌های ملی و بزرگ هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مجمع عالی بسیجیان استان کردستان امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار شد.

سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم اظهار داشت: روحیه بسیجی‌وار می‌تواند در خدمت رسانی بهتر به کشور و استان تاثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز بسیج یک قدرت بی‌نظیر مردمی و خودجوش است که امام راحل آن را بنیان نهاد و امروز این درخت به ثمر نشسته است.

سردار گشتاسبی افزود: امروز بسیج و اقداماتی که بسیجیان در میدان عمل انجام می‌دهند، از عوامل اصلی اقتدار این نظام و انقلاب محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، خاطرنشان کرد: هر جا تلاشی بدون ادعا و با اخلاص انجام شده بی‌شک شاهد تفکر بسیجی بوده‌ایم و با مروری به تاریخ انقلاب اسلامی شاهد نقش بسیج در همه عرصه‌های ملی و بزرگ هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های فرهنگ بسیج، حضور مردم در دوران دفاع مقدس بود، اظهار کرد: در دورانی که بسیاری از کشورهای مستکبر علیه این انقلاب دست به سلاح شده بودند این بسیج بود که با ظرفیت مردمی وارد میدان شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در ۸ سال دفاع مقدس نیروهای بسیجی در کنار دیگر نیروهای مسلح در برابر صدام و حامیانش قرار گرفتند و از خاک و ناموس ایرانی دفاع کردند.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه به برکت این نظام و انقلاب شاهد استقلال و فرهنگ و حفظ ارزش‌هایمان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن هستیم، یادآور شد: مردم کردستان از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایثارگری‌های بسیاری برای دفاع از این نظام و انقلاب از خود نشان دادند، لذا خدمت به مردم این خطه به نوعی یک عبادت است.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: باید نگاه مسئولان به مسائل و مشکلات، نگاهی بسیجی‌وار باشد و دولتی که می‌خواهد موفق باشد باید همواره تفکر بسیجی داشته باشد که خوشبختانه این تفکر در دولت سیزدهم به عینه هویداست.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: امروز تمام دشمنان ملت و نظام ما در یک جبهه واحد قرار گرفته‌اند و تلاش آنها تضعیف این نظام است، بنابراین لازم است در برابر این توطئه و دسیسه بزرگ دشمنان با بینش و بصیرت دینی و سیاسی عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha