یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت زین العابدین خرم رضوی استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، در پیام سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران که امروز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر مرحوم خرم در میدان شهدای تبریز قرائت شد، آمده است: عروج سردار عالیقدر، آزاده و جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سرتیپ دوم پاسدار زین العابدین رضوی خرم، استاندار خدوم و مردمی آذربایجان شرقی باعث تأسف و تأثر فراوان شد.

در ادامه پیام آمده است: این مجاهد نستوه و رزمنده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، حیات خود را در میدان‌های جهاد و خدمت به انقلاب، نظام و ملت عظیم الشأن ایران اسلامی سپری کرد و با نقش آفرینی‌های ماندگار خود راه جهاد فی سبیل الله در خیمه ولایت را برای نسل جوان امروز به ودیعت گذارد، مسیری مبارک و نورانی که او برای ترسیم و تثبیت آن لحظه‌ای درنگ نکرد.

فرمانده کل سپاه، این ضایعه بزرگ را به خانواده مکرم ایشان و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین مردم غیور و غیرتمند استان های آذربایجان شرقی و غربی تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای عموم داغدیدگان و علاقمندان او صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha