چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1133327
۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
سپاه

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: آینده نظام و انقلاب به دست جوان ها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز در جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در جمع سربازان سپاه لرستان با بیان اینکه سربازان باید سیره شجاعت و آزادگی حضرت علی اکبر(ع) را الگوی زندگی خود قرار دهند، افزود:حضرت علی اکبر(ع) شبیه ترین فرد به رسول گرامی اسلام(ص) از لحاظ خصوصیات ظاهری و رفتاری بودند، به گونه ای که در جمع گشاده رو و مهربان و در خلوت اهل تفکر بودند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دوره سربازی را دورانی مهم در راستای کسب معرفت زایی دانست و اظهار داشت: سربازان باید از این دوره نهایت استفاده را برای خودسازی نفس و ارتقاء معنویت درونی خود به کار گیرند.

سردار باقری با بیان اینکه سربازان باید علی اکبر وار زندگی کنند، چرا که سربازان در دوران دفاع مقدس علی اکبر وار از آرمان های اسلام و انقلاب دفاع کردند، خاطر نشان کرد: ۳۰ درصد از شهدای ایران اسلامی را سربازان شجاع، دلیر و ولایی تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از پیشرفت های امروز ایران اسلامی در حوزه های گوناگون مرهون تلاش ها و زحمات جهادی و انقلابی جوانان این مرز و بوم است، گفت: امروز پیشرفت های نظام در حوزه های پهپادی، موشکی، دریایی و نظامی مرهون تلاش و زحمات جوانان نخبه و متخصص ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه آینده نظام و انقلاب اسلامی به دست جوان‌ها است، افزود: جوانان برای مقابله و خنثی سازی توطئه های دشمنان باید با بصیرت و هوشیار باشند، چرا که دشمن تمام برنامه ریزی خود را برای تضعیف روحیه معنوی و انقلابی جوانان ایران اسلامی به کار گرفته است.

سردار باقری در پایان یادآور شد: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی در دوره خدمت سربازی برنامه مطلوبی است که جوانان را وارد بازار اشتغال خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha