یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
سردار باقری

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت:خبرنگاران افسران مقابله با جنگ نرم و در خط مقدم جبهه روشنگری و بصیرت افزایی جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛سردار نعمت الله باقری،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان شنبه شب،در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که در هتل لاله خرم آباد برگزار شد، بیان داشت:خبرنگاران افسران مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند و برای مقابله با توطئه های دشمنان همواره در راستای بصیرت افزایی و روشنگری آحاد جامعه اطلاع رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه خط قرمز ما با رسانه زمانی است که با نظام جهت دار باشد،افزود:در غیر اینصورت رسانه معاند و یا مخالف در لرستان نداریم و همه اصحاب رسانه در دفاع از ارزش های اسلام و نظام قلم می زنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان با بیان اینکه امروز شیوه جنگ دشمنان با نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده،خاطر نشان کرد:رسانه ها باید توطئه و نقشه های شوم دشمنان را برای مردم تشریح کنند و برای مقابله با توطئه های دشمنان برای آحاد جامعه به بصیرت افزایی بپردازند.

سردار باقری با اشاره به اینکه خبرنگاران افسران مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب هستند،گفت: خبرنگاران باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را در همه حوزه ها برای مردم تبلیغ،تبیین و تشریح کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان اظهار داشت:خبرنگار اصلاح طلب و اصولگرا برای ما معنا ندارد و اصحاب رسانه ای که همراه با نظام باشند در کنار ما قرار دارند.

سردار باقری با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد:رسانه ها باید با قلم خود مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

وی گفت: دخالت در انتخابات خط قرمز ما بوده و طی جلسات متعدد این موضوع مهم بارها به فرماندهان سپاه و مجموعه مرتبط تاکید شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات اسفندماه امسال گفت: چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به عنوان رویکرد اصلی از سوی مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات پیش رو مورد تاکید است که باید این مهم به صورت مستمر در اطلاع رسانی های اصحاب رسانه لحاظ شود.

سردار باقری با بیان اینکه اشتغالزایی و محرومیت زدایی در مناطق محروم در حوزه های مختلف از فعالیت های مهم سپاه است گفت: امسال ۸۳۰ سری جهیزیه به مبلغ هر سری ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان نیازمند اهدا شده است .

وی در پایان گفت:همچنین سال گذشته ۳ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به نیازمندان پرداخت شد.

خبرنگار:اکرم قائدرحمتی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha