دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ستاد امر به معروف قشم

حوزه/ طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت‌الاسلام تلخابی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، امروز یکشنبه طی مراسمی با حکم حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت الاسلام مصطفی تلخابی به پیشنهاد امام جمعه شهرستان قشم به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان منصوب شد.

متن حکم نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به این شرح است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید و ارزشمند شما و بنا به پیشنهاد رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم به موجب این حکم، جنابعالی به سمت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همت عالی در جهت اجرای وظایف و برنامه‌های اجرایی ستاد و در چارچوب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اهتمام شایسته معمول دارید و توفیق روزافزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

گفتنی است، معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم با حضور حجت الاسلام حاجبی امام جمعه، محمد محمدحسینی تختی فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان قشم و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان برگزار شد.

پایان خبر /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha