دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان گفت: بزرگترین خدمت به حفظ نظام، حضور حداکثری مردم در انتخابات است، انتخابات نماد مشارکت و استمرار مردم در انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم مریم میرکریمی در نشست معرفتی که در جمع کارکنان و اساتید این مدرسه برگزار شد، با استناد به روایت امام کاظم(علیه‌السلام) که «علم مردم را در چهار علم؛ خداشناسی، نعمت‌شناسی، راه‌شناسی و دشمن‌شناسی» دانست، گفت: نعمت انقلاب و نظام مقدس سرمایه عظیمی است که خداوند به ما عنایت کرده، روز ۲۲ بهمن از بعثت رسول اکرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) نیز مهم‌تر است، زیرا روز ۲۲ بهمن، بعثت رسول الله(صلی‌الله‌وعلیه‌واله) را احیاء کرد، لذا باید از این نعمت سپاسگزاری کنیم.

وی تاکید کرد: اگر قدردان انقلاب نباشیم و از نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت نکنیم، در قیامت باید پاسخگو باشیم؛ در همین راستا، حضور مردم در انتخابات آبروی نظام است و باید برای حفظ این آبرو بسیار تلاش کرد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(رحمه‌الله‌علیه) در دیدار عده‌ای از مردم پیرامون اهمیت حفظ نظام، تصریح کرد: بزرگ‌ترین خدمت به حفظ نظام، حضور حداکثری مردم در انتخابات است، انتخابات نماد مشارکت و استمرار مردم در انقلاب اسلامی است.

خانم میرکریمی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات عامل مقبولیت بیشتر نظام در عرصه بین المللی و حفظ انقلاب اسلامی در قبال توطئه‌های بزرگ دشمنان است.

وی به وصیت نامه حضرت امام خمینی(رحمه‌الله) اشاره کرد و گفت: وصیت نامه حضرت امام(رحمه‌الله‌علیه) نتیجه یک عمر تلاش امام است، عمری که در مسیر کسب کمال و تعالی روح و جسم گذشت و آنچه که تشخیص داد، به نفع مردم جهان و اسلام است را در کمال صداقت نوشته شده؛ در این وصیت دستورالعمل حفظ انقلاب بیان شده که سعادت ما در عمل به این وصیت است.

استاد حوزه اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی می‌خواهد در جهان به عنوان یک نظام مبتنی بر عقاید شیعه و یک الگو شناخته شود، باید مبانی و نظریه‌های انقلاب را ارائه کرد، راه تحقق ارزش‌های الهی و تداوم انقلاب اسلامی بر محور عمل به قرآن و سنت معصوم است.

خانم میرکریمی با استناد به فرازی از وصیت حضرت امام خمینی(رحمه‌الله‌علیه) که عدم حضور و شرکت در انتخابات را گناهی دانست که در رأس گناهان کبیره است، گفت: این کلام حضرت امام (رحمه‌الله‌علیه) مسئولیت ما را در انتخابات زیاد می‌کند، زیرا این وصیت مختص به آن زمان نیست بلکه مربوط به همه اعصار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha