شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عرب خالص

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان با بیان این‌که شرکت در انتخابات یکی از نمونه‌های بارز مردم‌سالاری و ایجاد فرصت برای تعیین سرنوشت خود و کشور است، گفت: مردم برای تعیین سرنوشت خود و مشخص کردن سمت‌وسوی حرکت کشور باید در انتخابات شرکت کرده و حضور فعال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ مرتضی عرب خالص، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت انتخابات در سرنوشت ملت‌ها، اظهار داشت: شرکت در انتخابات یکی از نمونه‌های بارز مردم‌سالاری و ایجاد فرصت برای تعیین سرنوشت خود و کشور است.

وی یکی از ضرورت‌های حکومت اسلامی را مشارکت مردم در سرنوشت خود دانست و افزود: مظهر مشارکت مردم در سرنوشت خود برگزاری انتخابات آزاد و شرکت در آن است.

مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مردم برای تعیین سرنوشت خود و مشخص کردن سمت‌وسوی حرکت کشور باید در انتخابات شرکت کرده و حضور فعال داشته باشند.

وی یکی دیگر از دلایل شرکت در انتخابات را مشروعیت بخشیدن به‌نظام و کشور دانست و بیان کرد: مردم باید با شرکت پرشور در انتخابات مشروعیت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند.

حجت‌الاسلام عرب خالص گفت: این نظام ثمره خون پاک شهیدان و مجاهدت مردان و زنان بزرگی است که باید پاس داشته شده و ادامه پیدا کند.

وی در پایان تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران آرزوی بسیاری از مردان و زنان در جهان است و باید با تمام قدرت از آن پاسداری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha