یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ دادگستری استان بوشهر، در صدور اسناد مالکیت برای ۵ هزار خانوار در منطقه عسلویه، که دغدغه بیش از ۳۰ ساله مردم عسلویه محسوب می‌شد، اقدامات جهادی انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امام جمعه عسلویه پیش از ظهر امروز در دیدار با مردم شهرستان عسلویه با حضور رئیس قوه قضاییه طی سخنانی اظهار کرد: دادگستری استان بوشهر، در صدور اسناد مالکیت برای ۵ هزار خانوار در منطقه عسلویه، که دغدغه بیش از ۳۰ ساله مردم عسلویه محسوب می‌شد، اقدامات جهادی انجام داد.

وی تصریح کرد: حضور رئیس قوه قضاییه در منطقه عسلویه، یک امر بی‌سابقه است و حضور ایشان در عسلویه، عید ما را خوشایندتر کرد.

احمد محمدزاده استاندار بوشهر نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: از اقدام انقلابی رئیس قوه قضاییه در حل مشکل اسناد اراضی مردم منطقه عسلویه قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ۵۰ درصد پتروشیمی کشور در منطقه عسلویه تولید و صادر می‌شود.

مولوی نزاری امام جمعه منطقه نخل‌تقی عسلویه نیز طی سخنانی در این مراسم، گفت: مردم اهل سنت منطقه عسلویه، یک بار دیگر با امام خامنه‌ای تجدید بیعت می‌کنند و او را فقیه عالیقدر می‌دانند که پیشگام در تقریب مذاهب اسلامی هستند.

کیهان‌دوست نماینده بانوان شهرستان عسلویه، در این مراسم گفت: رفع مشکل صدور اسناد اراضی و املاک برای مردم عسلویه، اقدام بسیار ارزنده‌ای بود که جا دارد به همین سبب از رئیس قوه قضاییه، تقدیر ویژه کنیم.

همچنین در این مراسم با حضور رئیس قوه قضاییه، آیین نمادین اهدای اسناد مالکیت اراضی و املاک ۴ شهر و ۱۰ روستا در منطقه عسلویه به تعدادی از مردم بومی این شهرستان به نمایندگی ۲۶ هزار نفر برگزار شد.

شایان ذکر است، امروز در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به عسلویه، پس از ۳۲ سال، مشکل اسناد اراضی ۲۶ هزار نفر در ۱۰ روستا و ۴ شهر منطقه عسلویه برطرف شد و برای ۱۴۰۰ خانه در این منطقه سند مالکیت صادر شد.
پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha