یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قبانچی گفت: دور اول مذاکرات رسمی بین دولت عراق و آمریکایی ها در خصوص خروج آمریکا از عراق با موفقیت به پایان رسیده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه نجف اشرف گفت: دور اول مذاکرات رسمی بین دولت عراق و آمریکایی ها در خصوص خروج آمریکا از عراق با موفقیت به پایان رسیده است و در اینجا از دولت عراق به خاطر تأکید در این مذاکرات مبنی بر اینکه عراق قادر به تضمین حفاظت از خود است تشکر می کنیم.

وی در خصوص بمباران جرف الصخر توسط آمریکا اظهار داشت: بمباران منطقه جرف الصخر و القائم چندین بار تکرار شد، بنابراین تنها راه حل خروج آمریکا از عراق است؛ زیرا فرزندان ما تا آخر آماده فداکاری و جانفشانی هستند.

امام جمعه نجف اشرف در بخش دیگر خطبه بیان داشت: اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه آمریکا به زباله دان جهان تبدیل شده است، اظهاراتی است که با واقعیت صدق می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای اشاره کرد که در آن گفتند: شریان های ارتباطی اسرائیل باید قطع شود.

وی در بخش دیگر خطبه اشاره کرد: عراقی ها توانستند مسابقات فوتبال را به یک بستر رسانه ای برای اسلام و مذهب و یک درس اخلاقی در سخاوت تبدیل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha