چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اعتکاف

حوزه/ معاون مدرسه علمیه‌ خدیجة‌الکبری(سلام‌الله‌علیها) گفت: آئین معنوی اعتکاف ویژه جوانان و نوجوانان دختر با حضور و مدیریت طلاب و برنامه‌های ویژه برگزار شد.

خانم استادی معاون فرهنگی مدرسه‌علمیه‌خدیجه‌الکبری(سلام‌الله‌علیها) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، بیان کرد: اولین برنامه اعتکاف با مدیریت طلاب مدرسه، ویژه جوانان‌ و نوجوانان دختر ۱۲ تا ۱۸ سال در مسجد امام سجاد(علیه‌السلام) برگزار شد.

وی اظهار داشت: با توجه به نیاز این قشر از جوانان به ایجاد بسترهای معنوی مناسب، با همت طلاب مدرسه‌ علمیه‌ خدیجه‌الکبری(سلام‌الله‌علیها) فیض حضور و خدمت در این ایام بابرکت فراهم شد و ۴۳ نفر از جوانان دختر شرکت کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خدیجه الکبری(س) بندرعباس در ادامه افزود: برنامه های متنوع فردی و جمعی مناسب این سن درنظر گرفته و اجرا می شود که گردانندگان اصلی آن طلاب مدرسه هستند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری حلقه‌های معرفتی، نشست‌های سیاسی و اخلاقی، ادعیه‌خوانی، اذکار و اعمال فردی، مسابقات فرهنگی و ترویج واجب فراموش شده امربه معروف و نهی از منکر از محتواهای موردنظر با قالب ویژه جوانان است.

خانم استادی همچنین تصریح کرد: بسته های "بینهایت عاشقی" از آستان قدس رضوی و محتویات امام رضایی آن بر اشتیاق جوانان افزوده و علاوه بر آن معتکفین میتوانند در مسابقه ویژه این بسته شرکت بفرمایند.

وی اظهار داشت کرد: به منظور ایجاد، تغییر و تقویت حس بندگی برخی امتیازات نیز درنظر گرفته شد که به برترین ها جوایزی اهدا می شود.

کارشناس دینی در پایان یادآور شد: ارتباط با این نوجوانان در برنامه‌های آتی مدرسه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha