دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم گفت: حضرت زینب(س) بعنوان الگو و اسوه برای مردم است، صداقت و راستگویی، عالمه بودن، مدافع ولایت، مظهر عصمت و پاکدامنی، صبر و استقامت از شاخص های اصلی حضرت زینب (س) بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در اجتماع بزرگ هیئات مذهبی شهرستان بستان آباد با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب(س)، اظهار داشت: ایشان به‌عنوان الگو و اسوه برای مردم است، صداقت و راستگویی، عالمه بودن، مدافع ولایت، مظهر عصمت و پاکدامنی، صبر و استقامت از شاخص‌های اصلی حضرت زینب (س) بود.

وی همچنین با تبریک دهه مبارک فجر، یادآور شد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام حوزه‌ها، برای مردم و خصوصا نسل جوان یک ضرورت است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، از جنگ تحمیلی به عنوان یکی از توطئه‌های دشمنان برای ساقط کردن نظام نوپای انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: ایستادگی، همراهی و پشتیبانی مردم در هشت سال دفاع مقدس موجب شکست دشمنان در جنگ تحمیلی شد.

وی با اشاره به ایستادگی مردم غزه در برابر صهیونیست‌ها، گفت: ایستادگی مردم غزه بر گرفته از فرهنگ مقاومت به پرچمداری سردار سلیمانی است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور، حضور گسترده مردم در انتخابات را یک وظیفه دانست و اظهار کرد: حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات امنیت آور است.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات به عنوان یک اصل و مهمتر از انتخاب است، خاطرنشان کرد: هر چقدر این حضور بیشتر باشد، قدرت چانه زنی ایران اسلامی در مجامع بین المللی نیز بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم همچنین در سفر خود به روستای آلانق بستان آباد با خانواده شهید حسن فهیمی آلانق دیدار کرد و درگذشت پدر این شهید را تسلیت گفت.

وی در این دیدار، شکوه و اقتدار امروز ایران اسلامی را در نتیجه خون شهدا اعلام کرد و بر پاسداری از خون شهداء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha