چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ نشست خبری بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه از ارسال بیش از یک هزار و ۸۰۰ اثر به بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه و هفتمین جشنواره مقالات علمی حوزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه امروز در نشست خبری همایش کتاب سال حوزه، گفت: بیش از یک هزار و ۸۰۰ اثر از سوی حوزویان داخل و خارج ایران به بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه و هفتمین جشنواره مقالات علمی حوزه ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره شاهد رشد ۳۵ درصدی ارسال آثار و رشد ۴۰ درصدی آثار بانوان طلبه هستیم، افزود: بعد از بررسی و ارزیابی آثاردریافت شده، ۴ اثر به عنوان آثار برگزیده، ۳۰ اثر شایسته تقدیر و ۳۲ اثر شایسته تحسین انتخاب شدند.

معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور افزود: اختتامیه بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه روز پنج شنبه ۱۲ بهمن با سخنرانی آیت الله العظمی سبحانی و آیت الله اعرافی در مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار می‌شود.

به گفته حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مقیمی در اختتامیه بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه از مقام علمی مرجع فقید جهان تشیع مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی و چند ناشر و پژوهشگاه برتر پژوهشی تجلیل می‌شود.

ارسال بیش از ۱۸۰۰ اثر به همایش کتاب سال حوزه / ۱۲ بهمن زمان اختتامیه همایش بست و پنجم

حجت الاسلام والمسلمین سید حمید جزایری دبیر علمی همایش کتاب سال حوزه هم با بیان اینکه آثار ارسالی در ۱۹ گروه دانشی تقسیم بندی شده است، گفت: بیشتر آثار ارسالی به جشنواره در حوزه فقه و اصول، فلسفه و کلام و علوم تربیتی بوده است.

به گفته دبیر علمی همایش کتاب سال حوزه، علاوه بر طلاب ایرانی، طلابی از ۱۱ کشور دنیا هم آثار خود را به زبان‌های مختلف به دبیرخانه همایش ارسال کرده اند.

وی اعلام کرد: در روز اختتامیه همایش با حضور آیت الله العظمی سبحانی و آیت الله اعرافی از ۵ اثر برگزیده (۳ کتاب و ۲ مقاله علمی)، ۳۰ اثر شایسته تقدیر و ۳۲ اثر شایسته تحسین تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha