یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز گفت: الگوی برگزاری انتخابات در کشور ما یکی از سالم ترین الگوهای دنیا است، بارها شده که دشمنان، القا کرده اند که در ایران، هر کسی را که بخواهند از صندوق رأی در می‌آورند؛ اما عملا دیدند که افراد با سلایق مختلف به انتخاب مردم، امور کشور و مجلس و ... را به دست گرفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ محمدرضا کریمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات، اظهار داشت: واژه انتخابات به معنای مشارکت جامعه و مردم در تصمیم گیری های کلان یک کشور است، الگوی برگزاری انتخابات در کشور ما یکی از سالم ترین الگوهای دنیا است. بارها شده که دشمنان، القا کرده اند که در ایران، هر کسی را که بخواهند از صندوق رأی در می آورند؛ اما عملا دیدند که افراد با سلایق مختلف به انتخاب مردم امور کشور و مجلس و ... را به دست گرفتند.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، افزود: چیزی که به مردم نسبت به رأی دادن و آمدن پای صندوق رأی انگیزه می دهد، امید است. همه باید تلاش کنیم امیدآفرین باشیم، بیان پیشرفت های مهم و زیربنایی کشور در بخش انرژی، هوافضا، پزشکی و ... می تواند امید مردم را نسبت به کشور افزایش دهد.

حجت الاسلام کریمی بر نقش بانوان بر امیدآفرینی در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران استان البرز با برگزاری «رزمایش فجر انتخاباتی» با حضور بیش از ۱۵۰۰ بانوی طلبه و تأثیرگذار قصد دارد شور و شعور انتخاباتی را در هم بیامیزد و انگیزه ای نو در این فضا ایجاد کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز در پایان اظهار امیدواری کرد: ان شاء الله به لطف خدا و عنایت اهل بیت علیهم السلام و با حرکت خالصانه دلسوزان انقلاب، انتخاباتی پرشور خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha