سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ساخت مجتمع جدیدی در کربلا در جهت حمایت از زنان بی سرپرست

حوزه/ به همت حرم مطهر امام حسین (ع) یک مجتمع جدید در استان کربلا در حال ساخت است که افراد بی‌سرپناه و زنان بی سرپرست را در خود جای داده و از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حرم مطهر امام حسین (ع) امروز دوشنبه اعلام کرد که به کار در پروژه مجتمع حمایت از افراد بی سرپناه «وارث» که در استان کربلا در حال اجرای آن است ادامه می‌دهد.

مهندس علاء عباس مدیر بخش نظارت بر پروژه گفت: درصد تکمیل پروژه اجرا شده توسط اداره پروژه‌های راهبردی حرم امام حسین (ع) به حدود ۲۲ درصد رسیده است و مساحت کل پروژه ۶۵۵۲ متر مربع می‌باشد در حالی که متراژ بنا ۱۷۵۰۰ متر مربع است که در شش طبقه سرانجام خواهد گرفت.

وی افزود: این مجموعه شامل بخش اداری، اتاق‌های برق، تحقیقات کامپیوتری، آشپزخانه، رستوران مرکزی، نمازخانه می‌باشد و همچنین از سالن‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزش حرفه، اتاق‌های استراحت بیماران با ظرفیت ۱۶ تخت، زمین‌های ورزشی و مناطق تفریحی برخوردار است و یک داروخانه نیز در آن فعالیت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این مجموعه شامل ۵۴ اتاق با ظرفیت حدود ۳۲۴ تخت برای بانوان می‌باشد و قسمت جداگانه دیگری با همین مشخصات نیز برای آقایان اختصاص داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha