دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه استان زنجان گفت: جنگ تحمیلی همه کشورهای قدرتمند با همه توان و تجهیزات از صدام حمایت می کردند و جنگ تحمیلی یک جنگ جهانی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران بود و آمریکایی‌ها به عنوان مشوق اصلی صدام، علاوه بر کمک‌های اطلاعاتی مستمر، شیوه‌های تاکتیکی نبرد را به متجاوزان آموزش می‌دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه استان زنجان امروز در دیدار با اجتماع بسیجیان شهرستان سلطانیه، اظهار داشت: طبق فرمایشات فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری جهاد تبیین از وظایف خطیر بسیج در عصر حاضر است.

وی گفت: تحمیل جنگ از طرف ابرقدرت‌ها با هدف از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود، اما امید به خدا، هدایت امام راحل، ملت با بصیرت و روحیه مادران شهدا باعث پیروزی در جنگ تحمیلی شد.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه در جنگ تحمیلی همه کشورهای قدرتمند با همه توان و تجهیزات از صدام حمایت می کردند، افزود: جنگ تحمیلی یک جنگ جهانی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران بود و آمریکایی‌ها به عنوان مشوق اصلی صدام، علاوه بر کمک‌های اطلاعاتی مستمر، شیوه‌های تاکتیکی نبرد را به متجاوزان آموزش می‌دادند.

وی ادامه داد: کشورهای غربی به ویژه آلمان کشور عراق را برای تولید سلاح فاجعه آفرین شیمیایی تجهیز کردند و شوروی سابق هر امکانات زمینی و هوایی که صدام می‌خواست در اختیارش گذاشتند و اعراب منطقه هم پول بی‌حساب به او می‌دادند.

سردار کرمی بیان کرد: در طول ۴۵ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته نقش مردم بسیار تعیین کننده بود و وجود مردم در صحنه ضامن بقای کشور و تأمین کننده امنیت است و انقلاب اسلامی پرچمدار مردم‌سالاری دینی است و انتخابات دلیل و برهان قاطع مردم‌سالاری دینی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید این فرصت را مغتنم شمرده و با تمام توان وارد عمل شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha