دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دومین اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ دومین اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه استان خوزستان در سال تحصیلی جاری با حضور مدیر حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، دومین اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه استان خوزستان در سال تحصیلی جاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام بزرگیان معاون تهذیب و دبیر قرارگاه تواصی حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام میرعلائی راد معاون پژوهش و معاونین پژوهش مدارس علمیه استان در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام میرعلائی راد به بیان توضیحاتی در خصوص برگزاری این اجلاسیه پرداخت و گفت: این اجلاسیه سه محور اصلی داشت که اولین محور آن ارزیابی عملکرد نیم سال اول معاونین پژوهش و بررسی مصوبات اجلاسیه اول بود که بخش زیادی از اجلاسیه حول این محور صورت گرفت.

وی افزود: در این محور علاوه بر گزارش گیری از معاونین پژوهش، آسیب شناسی فعالیت ها و اشکالات و موانع پیش روی معاونین مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه این کارها نکات و مصوبات جدیدی برای ابلاغ به معاونین پژوهش استخراج شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: محور دوم این اجلاسیه بررسی برنامه های نیم سال دوم معاونت های پژوهش مدارس علمیه بود که در این قسمت با توجه به فعالیت های انجام شده و اولویت هایی که در نیم سال دوم سال تحصیلی وجود دارد، مصوب شد جمع بندی جشنواره علامه حلی(ره) و پایان دادن به دوره جاری آن، پژوهش های درسی طلاب، تولید نشریه و ساماندهی کتابخانه های مدارس در کنار نشست ها و فعالیت های کانون های پژوهشی مدارس در اولویت برنامه های نیم سال دوم معاونین پژوهش مدارس علمیه قرار گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: سومین محور این اجلاسیه که مهمترین و فوری ترین محور آن است، مسئله انتخابات بود که در این بخش مدیر حوزه و دبیر قرارگاه تواصی حوزه علمیه خوزستان به بیان نکاتی در خصوص اهمیت انتخابات، ضرورت حضور حداکثری و وظیفه طلاب و روحانیون در این خصوص، فلسفه تشکیل قرارگاه تواصی، چارت تشکیلاتی و وظایف قرارگاه پرداختند.

حجت الاسلام میرعلائی راد گفت: در این بخش مصوب شد که معاونت های پژوهش مدارس علمیه وظیفه اداره کمیته تولید محتوا و رسانه قرارگاه های تواصی مدارس علمیه خود را بر عهده گیرند.

گفتنی است در این نشست حجت الاسلام میرعلائی راد به بیان نکاتی در خصوص وظایف و دستور کار کمیته تولید محتوا و رسانه پرداخت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha