دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
المپیاد ملی ورزشی طلاب و روحانیون

حوزه / دومین المپیاد ورزشی و فرهنگی طلاب و روحانیون کشور در حالی در اهواز برگزار شد که این شهر میزبان بیش از یک هزار طلبه از اقصی نقاط کشور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در زنجان، دومین المپیاد ورزشی و فرهنگی طلاب و روحانیون کشور در حالی در اهواز برگزار شد که این شهر میزبان بیش از یک هزار طلبه از اقصی نقاط کشور بود.

کسب مدال‌های رنگارنگ توسط طلاب زنجانی
المپیاد ملی طلاب و روحانیون

این المپیاد ملی در ۱۰ رشته ورزشی برگزار شد که از بین ۲۰ هزار طلبه و روحانی ورزشکار، تنها ۱۲۶۰ نفر به این مسابقات راه پیدا کرده بودند.

از استان زنجان نیز همانند سنوات گذشته ورزشکارانی در رشته‌های شنا، دارت، تکواندو، آمادگی‌جسمانی، والیبال، فوتسال، تیراندازی و فوتبال‌دستی به این مسابقات اعزام شده بودند که به جهت کسب مدال های رنگین از سوی طلاب مستعد استان، زنجان شگفتی‌ ساز این دوره از المپیاد ملی ورزشی و فرهنگی طلاب و روحانیون شده است.

از بین شرکت کنندگان استان، امیر حسن اوصالی در رشته دارت، محمد علی محمدی فرد در رشته شنا، سبحان یادگاری در رشته تکواندو و مهدی طاهری در رشته آمادگی جسمانی موفق به کسب مدال طلا شدند. همچنین سید محمد حسین موسوی و محمد مهدی رستمی به ترتیب در رشته‌های شنا و تکواندو مدال برنز این دوره از المپیاد ملی ورزشی و فرهنگی طلاب و روحانیون کشور را کسب کردند.

این درحالی است که تیم والیبال استان نیز به یک چهارم نهایی صعود کرده و حریف تیم منتخب شهر قم خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha