یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در کوی علی‌آباد (بروال) اهواز

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از نخبگان و اصحاب فکر و نظر انتظار داریم علاوه بر دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات، اقدامات مثبت صورت‌گرفته اخیر را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در کوی علی‌آباد (بروال) اهواز حضور پیدا کرد و پای دغدغه ها و مطالبات آنها نشست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون درخواست های مردم گفت: شرکت نفت طبق تکلیف قانونی موظف است در راستای عمل به تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی به منطقه علی‌آباد (بروال) توجه جدی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری خاطرنشان کرد: این منطقه نیاز به امکانات رفاهی، فضای سبز، میادین ورزشی و ساماندهی وضعیت آب‌ شرب و روشنایی معابر دارد و مطالبات مطرح‌ شده از سوی مردم این منطقه به حق است و ما صدای رسای آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه جوانان منطقه باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای لازم را فرا بگیرند تا خود اشتغالی ایجاد کنند، بیان کرد: در این دولت شاهد شتاب‌بخشی در حل مشکل آب شرب و جلوگیری از انتقال آب از سرشاخه‌های کارون هستیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از نخبگان و اصحاب فکر و نظر انتظار داریم علاوه بر دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات، اقدامات مثبت صورت‌گرفته اخیر را تبیین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha