یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتخابات هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، نماینده طلاب و فضلای همدان با رأی اکثریت نمایندگان طلاب، مجددا به عنوان رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با موضوع انتخابات هیئت رئیسه سال دوم دوره نهم مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، نماینده طلاب و فضلای همدان با رأی اکثریت نمایندگان طلاب، مجددا به عنوان رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم انتخاب شد.

در ادامه، رأی گیری برای نُواب هیئت رئیس برگزار شد که حجج اسلام والمسلمین سید فضل الله موسوی و محمد سعیدی به ترتیب به عنوان نائب رئیس اول و دوم این مجمع انتخاب شدند.

رأی گیری پایانی این جلسه برای دو منشی هیئت رئیسه بود که حجت الاسلام عسگری به عنوان منشی اول انتخاب شد و حجج اسلام گلزاده و نقوی به دور دوم رفته و در جلسه بعدی مجمع عمومی نمایندگان طلاب، منشی دوم هیئت رئیسه انتخاب خواهد شد.

انتخاب هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه / "رضوی‌مهر" رئیس ماند

در ابتدای این جلسه، گزارشی از فعالیت یکساله مجمع نمایندگان طلاب از سوی حجت الاسلام گرمابی، منشی دوم هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب ارائه شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله حسینی در ابتدای این جلسه به ایراد سخن پرداخت و گفت: از اوجب واجبات دینی فراموش شده، مسئله تهذیب و خودسازی است.

وی به وظایف کاندیداها اشاره کرد و گفت: اگر انسان از اعلم علما بوده؛ ولی بصیرت نداشته باشد، نمی تواند نه برای خودش و نه برای جامعه مفید باشد.

نماینده طلاب الشتر اظهار کرد: اولین شرط ورود به مسئولیت، خودسازی است؛ چراکه اگر کسی خود را نساخته باشد و وارد این عرصه شود، ضرر و زیان او زیاد است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان ابراز داشت: باید افرادی وارد این عرصه شوند که در شأن حوزه و در شأن مجمع نمایندگان طلاب به عنوان یادگار ماندگار امام راحل باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha