یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام عزیز پور

حوزه/ حجت الاسلام عزیزپور گفت: بازگشت امام خمینی(ره) به ایران، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که به سقوط رژیم شاهنشاهی و پیروزی ملت ایران منجر شد.

حجت الاسلام عبد العزیز عزیزپور، مدیر مدرسه علمیه صالحیه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: بازگشت امام خمینی(ره) به ایران، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که به سقوط رژیم شاهنشاهی و پیروزی ملت ایران منجر شد.

وی افزود: پس از ۱۴ سال تبعید، امام خمینی(ره) در دوازدهم بهمن ۱۳۵۷ به ایران بازگشتند و در استقبال میلیونی مردم تهران قرار گرفتند. این بازگشت، روحیه تازه ای به مردم داد و آنها را در ادامه مبارزه برای پیروزی انقلاب مصمم تر کرد.

حجت‌الاسلام عزیزپور با بیان اینکه بازگشت امام خمینی(ره) به ایران، پایانی بر سلطه رژیم شاهنشاهی بود، تصریح کرد: رژیم شاهنشاهی، رژیمی استبدادی و فاسد بود که بر مردم ایران ستم می کرد. امام خمینی(ره) با رهبری مردم، این رژیم را سرنگون کردند و زمینه را برای تشکیل حکومت اسلامی در ایران فراهم کردند.

وی در ادامه گفت: دهه فجر، دهه پیروزی ملت ایران بر رژیم شاهنشاهی است؛ این دهه، فرصت مناسبی است تا یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب را گرامی بداریم و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست کنیم.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه در پایان خاطرنشان کرد: بازگشت امام خمینی(ره) به ایران، نقطه عطفی در تاریخ ایران بود که نه تنها بر ایران، بلکه بر منطقه و جهان نیز تأثیرگذار بود. این واقعه، الهام بخش مردم آزادیخواه جهان برای مبارزه با استبداد و ظلم است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha