یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
درختکاری

حوزه/ سپاه استان اردبیل در طرح ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت مشارکت فعال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، امروز در جلسه وبیناری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که با حضور سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه استان اردبیل و جمعی از مسئولین استانی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شد، بر آمادگی و مشارکت جدی سپاه استان در این طرح ملی و مردمی تأکید شد.

سردار محمدی اصل در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدای عرصه منابع طبیعی، به تبیین اهمیت حفظ و احیای منابع طبیعی و نقش حیاتی درختان در حفظ محیط زیست پرداخت.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت کاشت درخت و توسعه فضای سبز، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی، همواره در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و لبیک به ندای ایشان، در عرصه‌های مختلف حضوری فعال و اثرگذار داشته است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اعلام آمادگی و تعهد این سپاه برای مشارکت فعال در طرح ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت، گفت: سپاه استان با بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود، اعم از تجهیزات، ماشین‌آلات و نیروی انسانی، در کنار سایر دستگاه‌های متولی، در اجرای این طرح بزرگ ملی مشارکت خواهد کرد.

وی همچنین از برنامه‌ریزی سپاه استان برای استفاده از ظرفیت اقشار مختلف بسیج، از جمله بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج محلات و اقشار، در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و جلب مشارکت عمومی در این طرح خبر داد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha