یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل

حوزه/ حسین نژاد از کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیرین استان به ایتام و محسنین در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، علیرضا حسین نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل ظهر امروز در آیین تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، از کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیرین استان به ایتام و محسنین در سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه این میزان کمک شامل مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی می‌شود، اظهار داشت: ۲ هزار و ۳۰ یتیم در سطح استان اردبیل تحت پوشش طرح اکرام ایتام هستند که متوسط دریافتی آن‌ها ۷۸۰ هزار تومان است، این رقم در حالی است که متوسط دریافتی ایتام در کشور ۹۵۰ هزار تومان می‌باشد.

حسین نژاد همچنین از تحت پوشش بودن ۸ هزار و ۴۱۰کودک زیر ۱۸ سال در طرح محسنین خبر داد و گفت: متوسط دریافتی این افراد ۲۳۸ هزار تومان است که نصف دریافتی میانگین کشوری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با تأکید بر ضرورت جبران کمبود دریافتی مشمولان طرح اکرام ایتام و محسنین، از برنامه‌ریزی برای جذب ۱۰هزار حامی جدید در سال جاری خبر داد و گفت: با تحقق این امر، تحول عظیمی در دریافتی‌های افراد نیازمند این طرح به وقوع خواهد پیوست.

وی همچنین به جشن رمضان که در ابتدای سال جاری در سطح استان برگزار شد اشاره کرد و یادآور شد: در این جشن، ۴ هزار و ۳۰۰ حامی جدید به جمعیت حامیان استان اضافه شدند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha