یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام جعفر زاده

حوزه / حجت‌الاسلام جعفر زاده گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن است و ما در سایه پیروزی این نهضت عظیم شاهد نبرد فرهنگی و تمدنی اسلام با اندیشه لیبرالیسم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، امروز همایش تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل با حضور جمعی از مسئولان و خیران برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این همایش با تبریک تقارن بهار معنویت با بهار انقلاب و تحول عظیم رخ داده در قرن جدید، اظهار داشت: انقلاب اسلامی معجزه قرن است و ما در سایه پیروزی این نهضت عظیم شاهد نبرد فرهنگی و تمدنی اسلام با اندیشه لیبرالیسم هستیم.

وی با برشمردن شاخص‌های مهم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در سایه شاخص‌های انقلاب اسلامی تحولات عظیمی رقم خورده و در یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو ملت ایران بار دیگر با عمل به این شاخص‌ها تلاش خواهند کرد تا جریان تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی را تقویت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، از انقلاب اسلامی به عنوان اولین نماد و نشانه افق تمدنی تحول‌آفرین یاد کرد و یادآور شد: خیران و حامیانی که امروز در این فضا گرد هم آمدند در کنار پاسخ به ندای فطری خود، سعی کردند تا عشق واقعی خود را به معبودشان نشان دهند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده تصریح کرد: هر چند در همه کشورها کمک به هم‌نوع دارای ارزش و اهمیت است، اما این ارزش‌گذاری در کشور ما با نگاه معنوی همراه است چرا که هر فرد تلاش می‌کند تا ذخیره ارزشمندی را از این دنیای فانی برای آخرت خود بفرستد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha