دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام کاظم علیه السلام در مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام صادقی ایجاد بدبینی را یکی از روش دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایجاد بدبینی نسبت به نظام، اسلام و علمای دین از روش های دشمنان است و دشمن با این هدف جوانان را فریب داده به دام خود می اندازد و البته با هوشیاری ملت و مسئولین تیرشان به سنگ می خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سیدعابدین صادقی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امام کاظم (ع) که در مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه، برگزارشد، اظهار داشت: نبی مکرم اسلام قبل از ارتحال خود دو چیز گرانبها در بین امت به امانت گذاشتند که عبارت است از عترت و اهل بیت پیامبر و قرآن کریم و امت تا زمانی که به این دو امانت تمسک بجویند هرگز گمراه نخواهند شد.

وی ادامه داد: ما در نظام اسلام هر کجا به قرآن مراجعه و بدان عمل کردیم به موفقیت هایی دست یافتیم و بی‌شک تمام گره ها با قرآن گشوده خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: انسان دو دشمن دارد که یکی از آن ها دشمنی است که همه مردم در زندگی خود با آن مواجه هستند و عموما به مسائل شخصی برمی گردد و اما دشمن دیگر انسان، دشمن مکتبی است که از راه های مختلف برای ضربه زدن به اعتقادات و مبانی فکری انسان استفاده می کند و در رأس این دشمنان ابلیس و شیطان قرار دارد و براساس فرمایشات امام راحل آمریکا امروز شیطان اکبر است.

وی افزود: بر اساس آمار آمریکایی ها در دنیا حدود ۲۰۰۰ اتاق فکر دارند و البته این آمار مربوط به ده سال قبل است و امروز یقینا بیشتر شده است اما با وجود این همه هزینه کرد، غربی ها و آمریکایی ها در برابر تفکر ناب اسلامی عاجز و ناتوان مانده اند که نمونه آن را امروز در منطقه مشاهده می کنیم که چگونه آمریکا در برابر گروه های مقاومت ذلیل شده است.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: یکی از مهم ترین روش های دشمنان برای رسیدن به هدف ایجاد یأس و ناامیدی در ملت ایران است و تلاش می کنند دستاوردهای انقلاب اسلامی را ناچیز جلوه دهند و اگر نیم نگاهی به دستاوردهای امروز بیندازیم و آن ها را با ۴۵ سال قبل مقایسه کنیم خواهیم فهمید که چگونه با یک جهش عظیم مواجه شده ایم.

وی با بیان این که یکی دیگر از شگردهای دشمنان برای عقب نگه داشتن موتور پیشران کشور ترویج " ما نمی توانیم" است، گفت: این شگرد از صد سال قبل توسط غربی ها شروع شد و در دوران پهلوی کاملا کارساز بود و بعد از انقلاب اثرش را از دست داد و امروز نیز دشمن بدان تمسک می جوید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه اضافه کرد: اعتماد به جوانان کشور موجب پیشرفت کشور در عرصه های علمی، ماهواره، هوا فضا، امنیت و پزشکی و .... شد.

وی ایجاد بدبینی را سومین روش دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی دانست و گفت : ایجاد بدبینی نسبت به نظام، اسلام و علمای دین از روش های دشمنان است و دشمن با این هدف جوانان را فریب داده به دام خود می اندازد و البته با هوشیاری ملت و مسئولین تیرشان به سنگ می خورد.

حجت الاسلام صادقی بیان داشت: امروز نیز دشمن مردم را از حضور در پای صندوق های رأی منع می کند، در حالی که در کشور خودشان سردمدارانشان به مردم می گویند؛ اگر فردی در حال مرگ باشد باید در انتخابات کشورش رای بدهد بعد بمیرد، لذا همین مسئله نشان می دهد رای دادن موجب اعتلا و عزت کشور می شود.

وی گفت: دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه است و البته ولایت الهی در طول تاریخ مورد هجمه شیاطین بوده و منحصر به امروز نیست و وظیفه ما تبیین است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha