دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم تجدید بیعت عشایر شهرستان باوی

حوزه/ امام جمعه شهر ملاثانی گفت: مردم شهر ملاثانی در هشت سال دفاع مقدس دلاورانه جنگیدند و بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی هر چه داشتند در طبق اخلاص نهادند تا ایران اسلامی ذره‌ای خم به ابرو نیاورد و در دوران انقلاب نیز همواره پشتیبان جمهوری اسلامی بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم تجدید بیعت عشایر شهرستان باوی با آرمان های شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام آلبوشوکه، امام جمعه شهر ملاثانی و حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد شهر رامین برگزار شد.

در این مراسم، امام جمعه شهر با تبریک دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به نقش پر رنگ و مقاومت عشایر غیور استان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بدون هیچ تردیدی عشایر نقشی پر رنگ در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خاک ایران ایفا کرده‌اند.

وی افزود: همان‌ها که در هشت سال دفاع مقدس دلاورانه جنگیدند و بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی هر چه داشتند در طبق اخلاص نهادند تا ایران اسلامی ذره‌ای خم به ابرو نیاورد. در دوران انقلاب نیز عشایر همواره پشتیبان جمهوری اسلامی بودند.

امام جمعه شهر ملاثانی ادامه داد: در مبارزه با گروه‌های تکفیری و دفاع از حرم نیز باز هم عشایر از جان مایه گذاشتند و جانانه در جبهه مقاومت جنگیدند.

حجت الاسلام آلبوشوکه ضمن دعوت از عشایر جهت حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، گفت: اینکه عشایر همیشه در عمل، بیعت خود را با ولایت فقیه تجدید می کنند و در هر حال پایبند به عهد و پیمان خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی‌اند ثابت شده است.

وی ادامه داد: کسی که بر پایه تعالیم امام علی(ع) تربیت شده باشد، هیچوقت عهد شکنی نمی کند و از این رو می بینیم که عشایر عرب خوزستان و شهرستان باوی در فتنه ها به هیچ شکلی تن به حیله‌های طراحان کور دل فتنه‌ها ندادند.

امام جمعه ملاثانی افزود: جهاد تبیین یکی از مسائل مهم و ضروری و مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب است. سران عشایر، شیوخ و معتمدین نقش مهم و تاثیر گذاری در جامعه دارند و می‌توانند با تاثیر گذاری خود، جهاد تبیین را بین قبایل و طوایف خود تبیین و روشنگری کنند.

در این مراسم، سردار احمد خادم سید الشهداء فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا، فرماندار شهرستان باوی، فرمانده سپاه باوی، و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha