دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، با تأکید بر اینکه اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون خون هزاران شهید هستیم، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در مراسم یادواره ۱۵۰ شهید دفاع مقدس شهرستان بستان آباد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به حساسیت منطقه‌ای و تبلیغات دشمنان بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی، این بار نیز مردم با حضور گسترده خود نشان می‌دهند که پایبند انقلاب اسلامی هستند.

وی همچنین با اشاره به عوامل قدرت یافتن نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا، گفت: اعتقاد دینی، وحدت مردم و رهبری، سه عنصر اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: به طور یقین قوام و تداوم انقلاب اسلامی نیز با سه اصل اعتقاد دینی، وحدت مردم و رهبری خواهد بود.

وی با اشاره به ریزش‌ها و رویش‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: هر چند ریزش‌هایی نسبت به اوایل پیروزی انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنیم، ولی رویش‌های زیادی نیز از قشر جوانان در کشور شاهد هستیم که بیش از ریزش‌ها است.

امام جمعه تبریز انتخابات یازده اسفند مجلس را امتحانی بزرگ برای مردم در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: مردم با حضور خود به دنیا ثابت می‌کنند که با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، با نظام خود قهر نبوده و همواره در مسیر انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، با تأکید بر اینکه اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون خون هزاران شهید هستیم، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان لازم و ضروری است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha