یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ دعموش

حوزه/ نایب رئیس شورایی اجرایی حزب الله لبنان، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) سیلی محکم و ضربه سختی به آمریکا بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورایی اجرایی حزب الله لبنان طی سخنانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) سیلی محکم و ضربه سختی به آمریکا بود که از ایران به عنوان پایگاه خود در منطقه استفاده می کرد و از شاه حمایت می کرد و از رژیم دیکتاتوری طاغوتی محافظت می کرد تا ابزاری برای اجرای سیاست های آمریکا در منطقه باشد و ایفای نقش پلیس در آن را داشته باشد.

وی معتقد بود: مردم ایران توانستند با انقلاب پربرکت خود و با استواری و استقامت خود در برابر محاصره و تحریم‌های تحمیل شده علیه ایران، ضربه بزرگی به آمریکا وارد کنند.

شیخ دعموش ادامه داد: ملّت ایران نیز همراه با اکثر مردم جهان منطقه، آمریکا را به دلیل اشغالگری، جنایات، تجاوزات و سیاست های استکباری و تروریستی در منطقه و حمایت بی حد و حصر از رژیم صهیونیستی و جنایات آن علیه مردم فلسطین و ملّت های منطقه، دشمن ملّت های امّت ما می داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha