یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن در مشهد مقدس

راهپیمایی ۲۲بهمن با حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی و بصیر در تمام نقاط ایران اسلامی برگزار شد و گزارش‌های خبرنگاران از سراسر کشور نشان می‌دهد که همه‌ی اقشار به ویژه طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در راهپیمایی امروز حضور گسترده‌ای داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، راهپیمایی ۲۲بهمن ۱۴۰۲ با حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی و بصیر در تمام نقاط ایران اسلامی برگزار شد و گزارش‌های خبرنگاران از سراسر کشور نشان می‌دهد که همه‌ی اقشار به ویژه طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در راهپیمایی امروز حضور گسترده‌ای داشتند.

امروز در چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی باز هم ملت بزرگ ایران حضوری درخشان از خود به‌جای گذاشت؛ حضور ملتی قوی که همچنان در مسیر عزت، قدرت و اتحاد ملی ثابت‌قدم و پیرو رهبر و حکیم انقلاب، حضرت امام‌خامنه‌ای عزیز ایستاده است.

امروز ایران عزیز به‌وقت همدلی و همراهی، سراسر شور و حضور شد تا بازهم چشم جهانیان مبهوت وحدت و عشق ایرانیان به سرزمین‌شان شوند. از خلیج‌فارس تا خزر نیلگون و از دیار حضرت ثامن‌الحجج(ع) تا شهر بانوی کرامت حضرت فاطمه‌معصومه(س) امروز سراسر فریاد ملتی بود که بار دیگر اعلام کرد «هستیم بر آن عهد که بستیم و ما تا آخر پای این انقلاب ایستاده‌ایم.»

امروز به‌وقت ۲۲بهمن، ۴۵سال بعد از انقلاب در جشن سالگرد پیروزی مردمی‌ترین انقلاب دنیا، همه آمدند در سراسر کشور، نسل‌اندرنسل، اولی، دومی، سومی و نسل چهارمی‌های بعد از انقلاب، پیر و جوان، زن و مرد تا حضور و عشق و علاقه خود به اسلام و انقلاب و رهبری را فریاد بزنند.

ترک، کرد، لر، بختیاری، ترکمن، بلوچ و عرب ندارد، حضور ملت امروز یک‌رنگ و یک‌صدا بود، از شمال و جنوب گرفته تا شرق و غرب، از خزر تا خلیج‌ همیشه فارس، از هامون تا کارون، از ارومیه تا زاگرس، از البرز تا کویر ایران؛ همه رنگ حضور و همدلی گرفت.

مردم دیار حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام هم همانند همیشه امروز نیز با حضور حماسی و پرشور خود مهر تاییدی بر این انقلاب و نظام زده و از رهبری حمایت کردند.

چیزی که بیشتر از همه به چشم می‌آمد حضور مثال زدنی دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال بود که از سرزندگی، نشاط، طراوت و پویایی انقلاب‌اسلامی خبر می‌داد. نوجوانان دهه هشتادی و نودی با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی جملات معناداری چون «تا پای جان با انقلاب می‌مانیم» و «عاشق ولایتیم»، پیام مهمی به دشمنان نظام و انقلاب منتقل کردند، آن هم تزریق خون امید به رگ‌های انقلاب اسلامی بود.

راهپیمایی ۲۲بهمن امسال نیز با حضور گسترده مردم متدین و همیشه در صحنه قم به شکلی کم‌نظیر برگزار شد و مردم شهر قیام و اقامه بازهم تاریخ‌ساز شدند.

روزهای تقویم سپری شد و بار دیگر ۲۲بهمن را نشان داد، روزی که در ذهن تمام ایرانیان حتی آزادی‌خواهان سراسر دنیا روزی پرمعناست؛ روزی که بزرگترین انقلاب قرن را رقم زد و معادلات جهانی را تحت تأثیر قرار داد.

امروز این حضور حماسی برای ثبت در تاریخ پُر افتخار ایران اسلامی به یادگار می‌ماند. برای همیشه پاینده باد ایران من.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha