یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جودوکاران اکادمی شهید آرمان علی وردی

حوزه/ در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جودوکاران آکادمی شهید آرمان علی وردی به همراه مربیان و خانواده‌هایشان، در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در شهرستان بیله سوار حضوری پرشور داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جودوکاران آکادمی شهید آرمان علی وردی به همراه مربیان و جمعی از خانواده های خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در شهرستان مرزی بیله سوار حضور پرشوری داشتند.

این جودوکاران با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی با مضامین انقلابی، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام یونسی، مدیر دارالقرآن شهرستان بیله سوار، در گفت وگو با خبرنگار حوزه گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از پایبندی آنها به نظام و انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: مردم ایران با حضور در این راهپیمایی، بار دیگر به دشمنان نشان دادند که تا پای جان از انقلاب خود دفاع خواهند کرد.

حضور جودوکاران آکادمی شهید آرمان علی وردی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بیله سوار، نمادی از وحدت و انسجام بین نسل های مختلف انقلاب بود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha