شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بر

حوزه / فرمانده سپاه آران و بیدگل در پی حضور باشکوه مردم ولایی و شهیدپرور این شهرستان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در پیام قدردانی فرمانده سپاه شهرستان آران و بیدگل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتای شما مردم ولایتمدار شهرستان که همیشه در لحظه‌ی نیاز، در صحنه حضور دارید و باعث عزت و افتخار این مرز و بوم هستید.
خداوند متعال را شاکریم که در جشن چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب شاهد خلق حماسه‌ای دیگر و حضور معنادار و بی‌سابقۀ اقشار مختلف مردم وفادار شهرستان آران و بیدگل، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بودیم و با حضور آگاهانه خود اقتدار، همبستگی و وحدت را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» تجدید بیعت نموده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و تفرقه‌افکنان کوبیدید و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب ساختید.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال، از حضور پرشور و با صلابت اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابی، بابصیرت و ولایتمدار شهرستان آران و بیدگل، در یوم‌الله ۲۲ بهمن که منجر به خلق حماسه ماندگار دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی شدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم. امید است در روز ۱۱ اسفند باحضور حداکثری پای صندوق‌های رأی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان بار دیگر مهر باطلی بر افکار شوم دشمنان بزنند.

ابوالفضل حسین دوست
فرمانده سپاه شهرستان آران و بیدگل

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha