چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1137786
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
G

حوزه/پس از نمایشگاه کتاب هرمزگان در بندرعباس، نمایشگاه کتاب در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

اسماعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان اظهار داشت: ۳۰هزار ساعت و ۱۵۰ نفر شبانه روزی تلاش کردند که نمایشگاه کتاب هرمزگان برگزار شود.

وی افزود: ۳۷۰ ناشر، ۳۳۰هزار جلد کتاب و ۲۶ هزار عنوان کتاب در این دوره از نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.

جهانگیری اضافه کرد: نمایشگاه امسال موضوع محور است و هر هرمزگانی خارج از بندرعباس نیز می‌تواند با ورود به‌ سایت « کتاب دات آی آر» کتب مورد نیاز خود را تهیه کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه یکی از مطالبات فرهنگیان استان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال جاری بود، گفت: هرمزگان دومین استانی است که با شیوه‌ جدید و برپایه‌ موضوع محوری، پس از آذربایجان شرقی در آن نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

وی، افزود: پس از نمایشگاه کتاب هرمزگان در بندرعباس، نمایشگاه کتاب در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب هرمزگان بخش‌های مختلف جنبی ویژه مانند؛ برگزاری چهلم شهدای حادثه‌ی تروریستی کرمان در دل خود برگزار خواهد کرد.

جهانگیری با بیان اینکه یکی دیگر از بخش جنبی نمایشگاه کتاب هرمزگان، اسناد انقلاب اسلامی در قالب تابلوهای عکس و استنادی است، گفت: بخش‌های دیگری جنبی نمایشگاه مانند شعر خوانی، کودک و ... نیز برگزار خواهدشد.

محمد میردادی معاون فرهنگی، امور رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیزگفت: کتاب‌های این نمایشگاه در چهار بخش عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و کمک آموزشی عرضه می‌شود و علاوه بر آن ناشران استان هم به شکل مستقیم محصولات فرهنگی خود را عرضه می‌کنند.

وی افزود: ۲۵ هزار عنوان کتاب، درقالب330 هزار جلد کتاب با ۳۰ درصد تخفیف تا سقف ۱ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان تا 27 بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاهای واقع در سه راه جهانبار بندرعباس در حال برپاست.

نمایشگاه کتاب در جزیره کیش برگزار می‌شود

نمایشگاه کتاب در جزیره کیش برگزار می‌شود

نمایشگاه کتاب در جزیره کیش برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha