شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پوسترچهارمین همایش ملی فقه وهنر در مشهد

حوزه / مدرسه اسلامی هنر با مشارکت موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، اقدام به برگزاری چهارمین همایش ملی فقه هنر و حکمرانی، کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، چهارمین همایش ملی فقه و هنر با عنوان "فقه هنر و حکمرانی" با حضور فقها و اساتید برجسته کشور به مدت دو روز ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌گردد.

در مراسم افتتاحیه حجت الاسلام والمسلمین مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه پنل علمی مکتب هنر رضوی الگویی برای نقش آفرینی هنر در حکمرانی با حضور محمد جواد استادی، امیر مهدی حکیمی و رضا قائمی نیک برگزار خواهد شد.

همچنین «نسبت فقه و هنر پس از جمهوری اسلامی» با ارائه حجج اسلام مجتبی الهی خراسانی، زائری و محمد حسین نواب بررسی خواهد شد.

بررسی «نقش حاکمیت در حمایت از هنر اسلامی و مقابله با انحرافات»، با حضور حجت الاسلام علی نهاوندی و رضا میرکریمی و «نظارت بر اجرای قوانین و سیاست‌ها»، با حضور اساتید محمد خزاعی، مهدی مقدادی و سیف الله صرامی در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

برگزاری پنل «حکمرانی در هنر و فتاوای فقهی»، با سخنرانی مسعود معینی پور، محمد عشایری، پورمحمدی و «فقه هنر، سیاست گذاری و قانونگذاری» با ارائه محمود حکمت نیا، حسینعلی سعدی، محمدرضا فلاح تفتی از دیگر موضوعات پنل های تخصصی این همایش است.

مراسم اختتامیه چهارمین همایش ملی فقه و هنر با حضور وزیر فر هنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه ساعت ۱۸ در محل بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha