یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طرح انسان مسئول

حوزه/ فراخوان ثبت نام مبلغان در طرح ملی «انسان مسئول» با هدف نهضت گسترش معارف امربه معروف و  نهی از منکر و اقامه و احیای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد و محلات اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، طرح ملی «انسان مسئول» از سوی ستاد راهبری امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌های علمیه و با همکاری نهادهای حوزوی از جمله معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

این طرح جهت توانمندسازی مبلغان و ویژه مبلغین و مربیان (خواهر و برادر) در نظر گرفته شده است و به منظور نهضت گسترش معارف امربه معروف و نهی از منکر و اقامه و احیای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد و محلات اجرایی می‌شود.

مهلت ثبت نام تا۳۰ بهمن ۱۴۰۲ است و علاقه مندان جهت شرکت در این طرح ملی می‌توانند از طریق سامانه https://admin.ehyagari.ir/admin/event/62/view اقدام کنند.

مزایای شرکت در این طرح دارای مزایای مختلفی است که می‌توان به مواردی چون برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلغ تخصصی رایگان، ارائه محتوای مکتوب ( فیش منبر ویژه ماه محرم و ماه رمضان، مبانی، احکام، شبهات و روش‌ها)، ارائه محتوای چندرسانه‌ای با روش بگو و برو، ارائه طرح‌های عملیاتی میدانی، اعطای گواهی رسمی معتبر، معرفی به دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت تبلیغ حوزه علمیه جهت تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی و اعزام تخصصی فردی و گروهی اشاره کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شناسه پشتیبان @ensanemasoul در پیام رسان ایتا در ارتباط باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha