یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهندس نصر الشَمَّری، فرمانده ارشد حشدالشعبی

حوزه/ فرمانده ارشد حشد الشعبی گفت: اشغالگران آمریکایی با ترور ابوتقوی بار دیگر خاطره شهادت حاج‌قاسم و ابومهدی را تداعی و روحیه مقابله با اشغالگری را احیا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهندس نصر الشَمَّری فرمانده ارشد حشدالشعبی شامگاه پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه در آیین بزرگداشت شهادت ابوتقوی السعیدی در مسجد اعظم قم در تکریم شهدای مقاومت عراق و نقش شهید ابوتقوی در مقابله با استکبار و صهیونیسم اظهارکرد: اشغالگران آمریکایی با ترور ابوتقوی بار دیگر خاطره شهادت حاج‌قاسم و ابومهدی را تداعی و روحیه مقابله با اشغالگری را احیا کردند.

وی با تأکید بر اینکه شعله انتقام تا شکست و خروج آخرین سرباز دشمن از خاک عراق و منطقه و همچنین توقف تجاوزهای وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه شعله‌ور خواهد ماند، ادامه داد: خدا را شاکریم که به ما توفیق داده تا با گفتار، کردار، سلاح و خون خود، تسلی‌بخش مردم غزه باشیم.

فرمانده ارشد حشد الشعبی ادامه داد: به‌خدا سوگند که سازش و عقب‌نشینی نخواهیم کرد تا خدا بین ما و کفار داوری کند. این نبرد هرقدر هم که شدیدتر شود، ما ضعیف و خسته نخواهیم شد بلکه به فضل الهی با بصیرت از صالحان پیروی خواهیم کرد زیرا آرزومند غلبه بر دشمنان و مشتاق شهادت در راه خداییم.

فرمانده عالی‌رتبه بسیج مردمی عراق در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به اینکه "شهید ابوتقوی السعیدی جزو اولین مجاهدانی بود که از سال ۲۰۰۴ با آمریکایی‌ها مقابله کرد و در نبردهای نجف و بغداد علیه نیروهای اشغالگر شرکت داشت"، افزود: این شهید عزیز از سال ۲۰۱۴ با تهاجم تروریست‌های داعش به عراق که تا حومه بغداد و کربلای مقدس نیز رسیدند، مسیر جهادی خود را تداوم بخشید و تحت لوای جنبش نُجَباء به صفوف الحشد الشعبی پیوست.

الشَمَّری خاطرنشان کرد: هزاران رزمنده توسط او آموزش دیدند تا طعم ذلت و نابودی را به داعش بچشانند. ابوتقوی سپس فرماندهی رزمندگان را در پاکسازی بقایای تروریسم تکفیری عهده‌دار شد و پس از جنایت جنگی ترامپ ملعون در ترور فرماندهان شهید مقاومت، گرفتن انتقام سخت از دشمنان را بر خود واجب دانست و در این راستا به همراه یاران خود، درد ضربات و حرارت آتش را به جنایتکاران اشغالگر چشاند و آسیب‌هایی سنگین و انکارناپذیر بر آنان تحمیل کرد.

وی در تشریح نقش‌آفرینی ابوتقوی در طوفان الاقصی، یادآور شد: زمانی که صهیونیست‌ها قتل‌عام غزه را آغاز کردند، شهید السعیدی در رأس کسانی بود که با اعتقاد به وحدت اسلامی به یاری برادران مجاهد ما در فلسطین شتافت. او و هم‌رزمانش از جمله شهید «ابوباقر الساعدی» ‌ آتش سلاح و غضب خود را بر اشغالگران آمریکایی در عراق گشودند و به برکت جانفشانی و ایثار، دوران انحطاط و نابودی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی را کلید زدند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha