شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: شرکت ملت ایران در همه پرسی و انتخابات همانند موشکی بر قلب استکبار و دشمنان این انقلاب و اسلام است، لذا برای اقتدار و حفظ امنیت کنونی باید همه در انتخابات شرکت فعال داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا سیدحسن حسینی امام جمعه موقت شهرستان سنندج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج، اظهار داشت: از خداوند متعال می‌خواهیم که از گناهان ما بگذرد و مشکلاتی که پیش روی ماست را برطرف کند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج افزود: رسول اکرم(ص) برای همه مسلمانان و مردم دنیا محرمات و گناهان را مشخص فرموده‌اند.

وی ادامه داد: ایشان می‌فرمایند هرگز مال حرام را وارد زندگی خویش نکنیم، از غیبت دیگران دوری کنیم و قلب‌ها و دل‌های خود را پاک نگه داریم.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) می‌فرمایند، همانگونه که آهن اگر آب به آن برسد زنگ می‌زند، دل‌های انسان‌ها نیز می‌تواند زنگ بزند، بنابراین باید با قرآن و تمسک به معنویات دل‌های خود را پاک نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه اعمال زشت و غیبت کردن باعث از بین رفتن خیرات انسان می‌شود، یادآور شد: باید همواره و در هر جا و هر مکان و هر زمان شکرگزار نعمت‌های خداوند بزرگ باشیم و تلاش ما کسب رزق و روزی حلال برای خانواده باشد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج اظهار کرد: در روز قیامت همه انسان‌ها به خواست خداوند متعال برای محاسبه اعمالشان حاضر می‌شوند و خوشا به حال کسی که قبل از اینکه به آن روز نزدیک شود، توشه آخرت خود را به بهترین نحو ممکن جمع کرده باشد.

وی با اشاره به انتخابات اسفند ماه، عنوان کرد: امروز مشکلاتی در جامعه همانند گرانی و تورم وجود دارد، ولی نباید این مشکلات مسئله مهمی همانند انتخابات را از یاد ما ببرد و نسبت به این رویداد مهم بی‌تفاوت شویم.

ماموستا حسینی، تصریح کرد: شرکت ملت ایران در همه پرسی و انتخابات همانند موشکی بر قلب استکبار و دشمنان این انقلاب و اسلام است، لذا برای اقتدار و حفظ امنیت کنونی باید همه در انتخابات شرکت فعال داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان به عنوان یک مدیر وظیفه دارند به مردم خدمت داشته باشند و خدمت آنان به جامعه خدمتی بدون منت باشد، زیرا پست و مقامی که دارند فرصت خوبی برای خدمتگزاری برای به خلق خدا می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha