دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خانواده طلاب

حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان از برگزاری جشن خانوادگی به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه ویژه طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان گفت: به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه، مراسم جشن با شکوهی با حضور طلاب و روحانیون به همراه خانواده های آنان در روز جمعه۲۷ بهمن ۱۴۰۲ در سالن فرهنگیان خیابان حافظ برگزار شد.

وی در مورد اهداف برگزاری این مراسم ابراز داشت: با توجه به آغاز جشن های مردمی شعبانیه مقرر شد مراسم جشنی با هدف ایجاد شور و نشاط ویژه طلاب و روحانیون برگزار شود تا طلاب به همراه خانواده ها در این جشن حوزوی شرکت نمایند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان در مورد برنامه های این مراسم بیان کرد: در ابتدای این مراسم جنگ شادی با حضور حجت الاسلام کاردان پور ویژه فرزندان طلاب و خانواده آنان انجام پذیرفت و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین خطاط، جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان به ایراد سخنرانی پرداخت.


حجت الاسلام مجتبی امیریان با اشاره به نمایش انیمیشن گانورا برای کودکان و نوجوانان، در پایان افزود: از زمان تشکیل معاونت جدید تهذیب و تربیت این دومین مراسم ویژه خانواده های طلاب بود که با استقبال بیش از ۴۰۰نفری مواجه شد.

جشن اعیاد شعبانیه ویژه طلاب و روحانیون اصفهان برگزار شد

جشن اعیاد شعبانیه ویژه طلاب و روحانیون اصفهان برگزار شد

جشن اعیاد شعبانیه ویژه طلاب و روحانیون اصفهان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha