یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خطاط

حوزه/ جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان از ویژگی های یک طلبه و مبلغ سیاسی را عالم بودن دانست و گفت: یک دغدغه‌مند سیاسی در کنار فعالیت سیاسی باید عالم نیز باشد  و با این اصل می تواند در کنار مطالعات سیاسی خود مباحث را به درستی تحلیل کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان،حجت الاسلام عبدالامیر خطاط صبح امروز ضمن حمایت از تشکیل مجمع سیاسی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در چند سال اخیر، اظهار کرد: باعث افتخار است گروهی از طلاب دغدغه مند با پشت سر نهادن دوره های مختلف آموزشی و با هدف کمک به ارتقاء سیاسی اقشار مختلف در نظام اسلامی دورهم جمع شدند و به صورت سازماندهی شده و تشکیلاتی فعالیت می کنند.

وی با ضروری دانستن حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات پیش رو، افزود: انتخابات امسال بسیار اهمیت دارد، بر این اساس همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته به دنبال ضربه زدن به اصل انتخابات و دلسرد کردن مردم هستند.

جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان از ویژگی های یک طلبه و مبلغ سیاسی را عالم بودن دانست و بیان کرد: یک دغدغه مند سیاسی در کنار فعالیت سیاسی می بایست عالم نیز باشد و با این اصل می تواند در کنار مطالعات سیاسی خود مباحث را به درستی تحلیل کند.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های گذشتگان در تشکیل مجمع سیاسی طلاب و روحانیون اصفهان، تصریح کرد: قطعا با تمام توان طبق چارچوب حوزه علمیه و اساسنامه مصوب مجمع از این مجموعه مسطور و فعالیت های آن حمایت می کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha