دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ششمین سالگرد شهیدمدافع حرم و پنجمین سالگردشهدای خاش زاهدان در آران و بیدگل

حوزه / سردار فدا گفت: انقلاب اسلامی امانتی است که شهدا بر دوش ما نهاده‌اند و باید آن را به سرانجام برسانیم و از مصادیق آن حضور پر شور در میدان‌های مختلف نظام خصوصا انتخابات، راهپیمایی‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان شب گذشته در ششمین سالگرد شهادت سردار مصطفی زاهدی شهید مدافع حرم و پنجمین سالگرد شهدای خاش زاهدان که در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: برکناری یک حکومت موروثی به رهبری امام راحل با حضور مردم، مهمترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی این بود.

سردار فدا با بیان اینکه اسرائیل غاصب به‌زودی نابود خواهد شد، گفت: مردم بی‌دفاع غزه علیرغم تقدیم ۱۵۰۰ شهید در یک روز همچنان در برابر صهیونیست‌های غاصب و کودک کش جانانه مقاومت می‌کنند و البته قطعا پیروز خواهند بود.

وی با بیان اینکه مشکلات شخصی نباید مانع حضور در صحنه‌های مختلف نظام شود، اظهار کرد: نباید برخی تصمیات اشتباه، سوء مدیریت‌ها و خلف وعده‌ها توسط برخی افراد را به حساب انقلاب اسلامی بگذاریم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بر اهمیت حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد و یادآور شد: امروز با کنار گذاشتن مسائل شخصی، صحنه نبرد من و شما با دشمنان، باید مشارکت پر شور پای صندوق‌های رأی و در انتخابات باشد.

وی تصریح کرد: نقطه قوت و پیروزی انقلاب اسلامی، حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی و در میدان‌های مختلف است.

سردار فدا با بیان اینکه به منظور حفظ نظام و ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان، مردم باید حضوری پرشور در صحنه‌های مختلف نظام خصوصا در انتخابات داشته باشند، ابراز کرد: هر فردی که در انتخابات پیروز شود، مورد احترام و نماینده عموم مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی امانتی است که شهدا بر دوش ما نهاده‌اند و باید آن را به سرانجام برسانیم و از مصادیق آن حضور پر شور در میدان‌های مختلف نظام خصوصا انتخابات، راهپیمایی‌ها است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha