سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/جلسه طلاب و فضلای استان اردبیل با مدیر حوزه علمیه استان

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نوروزی، مدیر حوزه علمیه استان اردبیل، در جلسه‌ای با طلاب و فضلای این استان، حمایت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی، نماینده ولی فقیه در استان، از حوزه علمیه را ستودنی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نوروزی در جلسه با طلاب و فضلای اردبیل با اشاره به حضور قریب به یک هزار طلبه در هفت مدرسه علمیه استان اردبیل، گفت: کیفیت تحصیل و تدریس در این استان مناسب است و طلاب ما به راحتی در مؤسسات گوناگون جذب می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد طلاب و فضلای اردبیل، دروس خود را در خود استان تکمیل می‌کنند، افزود: در بحث مسکن طلاب نیز زیرساخت‌های مناسبی ایجاد شده و می‌توانیم ۱۵۰۰ نفر از طلاب را اسکان دهیم.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل با تأکید بر حمایت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی از حوزه علمیه، اظهار داشت: بدون حضور وی، نمی‌توانستیم بسیاری از کارها را در حوزه استان انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی به احیای موقوفات حوزه علمیه استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با حمایت‌های نماینده ولی فقیه، تعدادی از زمین‌های وقفی که در اختیار حوزه نبود، احیا شد.

وی در ادامه به ارادت مردم به حوزه و روحانیت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر قریب به یکصد سند در دفتر بنده وجود دارد که واقف تا زمان حیات از آن استفاده نموده و بعد از وفات به حوزه منتقل می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل با اشاره به نقشه‌های دشمن برای انتخابات اسفندماه گفت: باید افرادی صالح و با بصیرت بالا برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب کنیم تا پشتوانه خوبی برای کشور باشند.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام جمالی، نماینده طلاب و فضلای اردبیل، با اشاره به استقبال مدیر حوزه علمیه استان از حضور فضلای اردبیلی ساکن قم در استان، گفت: فضا برای حضور فضلا فراهم است.

وی با تأکید بر ضرورت حضور مردم در انتخابات، گفت: مردم با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی، باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

جمالی همچنین از فراهم بودن فضا برای فعالیت انتخاباتی طلاب و فضلا در ایام انتخابات خبر داد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha