دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سط

حوزه/ خادمیار دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل رتبه دوم در بخش موسیقی آیینی و عاشورایی سومین دوره جشنواره «رویش، حرکت و نشریات» دانشگاه‌های پیام نور کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، معاون فرهنگی دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل گفت: «عباد صالحی بیدگلی» عضو ستاد مرکزی دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل و مسئول کانون ثامن الحجج این شهرستان با ارائه اثر در بخش موسیقی آیینی و عاشورایی جشنواره «رویش، حرکت و نشریات» دانشگاه‌های پیام نور کشور از ۱۸۰ اثر برگزیده از بین سه هزار و ۵۰۰ اثر ارسالی به سومین جشنواره دستاوردهای دانشجویی پیام نور حائز رتبه دوم شد.

میثم استادیان با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور که امروز سی‌ام بهمن ۱۴۰۲ در اصفهان برگزار شد، گفت: «عباد صالحی بیدگلی» خادمیار مداح و دانشجوی آران و بیدگلی مردادماه امسال نیز رتبه نخست بخش «آوایی» سی و هفتمین جشنواره ملی کشوری قرآن و عترت دانشگاه های سراسر کشور را به‌دست آورد.

وی تصریح کرد: این خادمیار جوان آران و بیدگلی متولد ۱۳۶۳ است که هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد رشته تاریخ تشیع دانشگاه پیام نور کاشان تحصیل می‌کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha