چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/حجت الاسلام بیگدلی گفت: انقلاب اسلامی ظرفیت و بستر مناسبی ایجاد کرد به طوری که امروز به الگوی تمام آزادیخواهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان امروز در جمع مدیران و هادیان سیاسی شهرستان ایجرود اظهار داشت: معمولا انقلاب که صورت می‌گیرد هزینه دارد و همه مردم انتظار دارند این دستاورد این هزینه را در ابعاد مادی و معنوی ببینند که انقلاب اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه برای درک بهتر دستاوردها و پیشرفت‌های آن لازم است گذشته و زمان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را از تمامی جوانب مرور کنیم، تصریح کرد: مطابق حدیث پیامبر اکرم(ص) هر کس نسبت به نعمتِ کم و ناچیز، سپاسگزار نباشد، نعمت زیاد را هم شکر نخواهد کرد و هر کس از مردم تشکّر نکند، سپاسگزار خدا هم نخواهد بود، ایشان به نوعی شکرگزاری و قدردان نعمات بودن را وظیفه می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه با نگاهی به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه سطح آگاهی و سواد، بهداشت، پیشرفت‌های نظامی، دفاعی و علمی می‌توان به وضعیت کشور در دوران پهلوی پی برد، افزود: انقلاب اسلامی ظرفیت و بستر مناسبی ایجاد کرد به‌طوریکه امروز به الگوی تمام آزادیخواهان تبدیل شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان، با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی چنان انگیزه و الگویی ایجاد کرده که کشورهای منطقه همانند یمن به تأسی از این انقلاب در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: این مهم ثمره خون شهیدان و عزت و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام بیگدلی ادامه داد: اکنون آوازه و حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سیستم جهان اسلامی کار را به جایی رسانده که کشورمان به عنوان الگو حتی در کشورهای پیشرفته شناخته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه قدرت ما دشمنان را تسلیم کرده و کسی توان تعرض به ذره‌ای از خاک کشورمان را ندارد، اظهار کرد: تمامی این عزت و افتخار به برکت وجود انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: احترام به رأی و نظر مردم پس از پیروزی انقلاب میسر شد و امروز احترام به دموکراسی به معنای واقعی کلمه وجود دارد.

وی با بیان اینکه منکر مشکلات موجود در جامعه نیستیم، اما با وجود تحریم‌های ۴۵ ساله پیشرفت‌های چشمگیر و قابل قبولی در دنیا داشته‌ایم، اذعان کرد: این پیشرفت‌ها در زمینه علمی، عمرانی، دفاعی و نظامی قابل رویت است.

حجت الاسلام بیگدلی، با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: مشارکت خواسته و مطالبه رهبر معظم انقلاب است، هر چند انتخاب اصلح نیز مهم و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات سبب ایجاد یأس و ناامیدی در بین دشمنان می‌شود، یادآور شد: با همدلی و وحدت و با انتخاب اصلح در تعیین سرنوشت کشورمان سهیم باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha