یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه طلاب فریدن

حوزه/ حجت الاسلام ابطحی گفت: طرح امین آثار و برکات خود را در فریدن بزرگ و داران نشان داده و حضور طلاب و فضلا به مدارس آموزش و پرورش بسیار اثرگذار بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ابطحی در جلسه طلاب و فضلای فریدن که در مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد، به اهمیت مسئله تبلیغ اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی پیامبر(ص)، امیر مومنان(ع) و معاذ را برای تبلیغ به یمن روانه می سازد می فرماید: «انطلقا فبشرا ولا تنفرا و یسرا ولا تعسرا / مردم را مژده و بشارت دهید و آن ها را از خود مرانید، بر آنها سهل و آسان بگیرید نه سخت و دشوار» که نشان دهنده اهمیت مسئله تبلیغ و روش تبلیغ است.

وی ابراز داشت: این روایت، ارزش کار تبلیغی طلاب و فضلا را نشان می دهد که تبلیغ و رساندن پیام الهی به چه مقدار اثرگذار است و کار یک عالم را با هیچ شخص و شغلی نمی توان سنجید.

امام جمعه داران خاطرنشان ساخت: طرح امین آثار و برکات خود را در فریدن بزرگ و داران نشان داده و حضور طلاب و فضلا به مدارس آموزش و پرورش بسیار اثرگذار بوده است.

برکات فعالیت روحانیون طرح امین در مدارس آموزش و پرورش نمایان است

وی بیان داشت: ما امسال شاهد حضور پرشور دانش آموزان در مراسم اعتکاف بوده ایم که از اثرات حضور فضلا و روحانیون در مدارس آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام والمسلمین ابطحی اظهار داشت: حمایت از سرمایه گذاران، اصلاح الگوی کشاورزی و ... از برنامه ها و خواسته های ما از مسئولین است تا خدمت بیشتری نسبت به مردم و منطقه انجام شود.

امام جمعه داران در پایان ابراز داشت: مسئله انتخابات از مهمترین مسائل امروز کشور است و فضلا و روحانیون باید نسبت به حضور پرشور مردم در انتخابات تمام تلاش خود را داشته باشند.

برکات فعالیت روحانیون طرح امین در مدارس آموزش و پرورش نمایان است

عزیزالله عباسی فرماندار فریدن نیز در این جلسه اظهار داشت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم و دشمن برای ایجاد ناامیدی و حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی در حال تلاش است.

وی ابراز داشت: نبی و رسول امروز ما رهبر معظم انقلاب است و ایشان چراغ هدایت امت هستند و باید گوش به فرمان ایشان بوده و مطابق با منویات معظم له به پیش برویم.

فرماندار فریدن خاطرنشان ساخت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، خدمات بسیاری به مردم ارائه شده و اصلا قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و حتی در دورافتاده ترین روستاها نیز امکانات قابل قبولی وجود دارد که باید این دستاوردها را بیان کرد و به جهاد تبیین پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب شاخصه هایی را برای کاندیدای اصلح بیان کرده اند که باید براساس این شاخص ها کاندیدای اصلح را انتخاب کرد.

عباسی اظهار کرد: اگر نگاه یک مسئول، نگاه انقلابی باشد، فعالیت های او نیز انقلابی بوده و ما این مسئله را در دولت سیزدهم مشاهده کردیم و بحمدالله کارهای بسیار مناسبی در این دولت صورت گرفته که در گذشته نبوده است و با نگاه و عمل انقلابی اتفاق افتاده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از فعالیت ها در فریدن اشاره کرد و ابراز داشت: از دو سال قبل، بیش از ۱۴۴ مطالبه شهرستان فریدن را اولویت بندی نموده که ۴۸ مورد در اولویت اول بود و بحمدالله در جلسه با استاندار به تصویب رسید و در حال اجرای این اولویت ها هستیم.

فرماندار فریدن خاطرنشان ساخت: در راستای ایجاد اشتغال به بیش از ۱۷۰۰ نفر تسهیلات اشتغال پرداخت شده و در مسائل پزشکی نیز اورژانس مناسبی در فریدن ایجاد شده که تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

وی بیان داشت: همچنین ساختمانی برای مرکز ام آر آی نیز در حال ساخت است و ان شاءالله تا پایان سال ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد.

عباسی اظهار داشت: متأسفانه منطقه ما در خشکسالی قرار دارد و برای حل مشکل آب کشاورزان، برنامه های متنوعی داریم تا کشاورزان با مشکلات آبی کمتری مواجه باشند.

فرماندار فریدن در پایان به سوالات طلاب و فضلا پاسخ داد.

برکات فعالیت روحانیون طرح امین در مدارس آموزش و پرورش نمایان است

همچنین در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دوست محمدی، نماینده طلاب فریدن نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به دستور امام راحل ایجاد شده و نمایندگان هر منطقه با رأی طلاب و فضلا انتخاب می شوند.

وی اظهار داشت: قریب به ۲۰۰ نماینده در مجمع نمایندگان طلاب مشغول به فعالیت بوده و ۱۴ کمیسیون در آن فعال بوده که طرح ها و برنامه های خود را به بزرگان حوزه می رسانند.

نماینده طلاب فریدن در پایان خواستار استفاده از ظرفیت های طلاب، اساتید، نویسندگان و پژوهشگران فریدنی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha