یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حمدان

حوزه/ اسامه حمدان عضو ارشد و سخنگوی حماس در نشست رسانه های ایران گفت: در جریان نبرد طوفان الاقصی رسانه نقش مهمی در روایت جنایات رژیم اشغالگر داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه از تهران، ظهر امروز همزمان با افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران جمعی از مسئولان حماس چون خالد قدومی نماینده حماس در تهران ، اسامه حمدان عضو ارشد حماس و ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشست خبری حاضر شدند.

در این نشست اسامه حمدان عضو ارشد حماس گفت: سلام مردم فلسطین، قدس، غزه و مبارزین را که با اسراییل در حال نبرد هستند به شما تقدیم می‌کنم. همچنین یاد کنیم از شهدای رسانه در فلسطین که از آغاز نبرد طوفان الاقصی به بیش از ۱۲۰ نفر رسیده است.

وی افزود: رسانه نقش مهمی از گذشته تا امروز داشته است. فعالیت رسانه‌ای بخشی از نبردی است که با رژیم صهیونیستی داریم. اهمیت نبرد رسانه‌ای کمتر از نبرد در میدان نیست، به همین علت خبرنگاران را به شهادت می‌رسانند.

سخنگوی جنبش حماس در ادامه گفت: در جریان نبرد طوفان الاقصی رسانه نقش مهمی در روایت جنایات رژیم اشغالگر داشت. دستاوردهای بزرگ و ماندگاری در این نبرد به دست آمد و این تنها بخشی از دستاوردها است. رسانه‌ها نقش اصلی و تعیین کننده در شکل دادن فرهنگ و اندیشه کشورهای خاورمیانه دارند. این قدرت رسانه است و این قدرت مسئولیت بزرگی برای رسانه به همراه دارد. این مسئولیت صداقت گفتار و صحت مسیر است. پس از ۱۴۰ روز از آغاز جنگ در غزه، وضعیت مقاومت خوب است. ملت ما استوار و پایدار ایستاده اند و در حال شکل دادن پیروزی هستند. مقاومت نه فقط نقش اساسی در میدان نبرد دارد بلکه یک بازیگر اصلی در شکل دادن آینده منطقه است. ما در حال چشاندن شکست به دشمن صهیونیستی هستیم. خوشحال هستم که امروز در جمع شما در نمایشگاه رسانه‌های ایران هستم و از موضع شما در حمایت از فلسطین تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha