دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جنبش حماس

حوزه/ عبدالرحیم الشریف، گفت: نبرد طوفان الاقصی اجتناب ناپذیر است، زیرا دشمن صهیونیستی خود را آماده کرده و نقشه‌های بزرگی برای حمله علیه مقاومت طراحی کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، عبدالرحیم الشریف، مسئول سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در اردوگاه نهرالبارد، در سخنانی گفت: نبرد طوفان الاقصی اجتناب ناپذیر است، زیرا دشمن صهیونیستی خود را آماده کرده و نقشه‌های بزرگی برای حمله علیه مقاومت طراحی کرده است.

وی ادامه داد: به لطف خدا از همه چیز جلو افتادیم و در عرصه اطلاعاتی و نظامی، دشمن را شکست دادیم و چون خواسته ما آزادی اسرا و بازداشت شدگان بود، عملیات طوفان الاقصی، اسطوره ارتش شکست ناپذیر را شکست.

الشریف ادامه داد: این ضربه حاصل شد و باعث ناکامی و شکست رژیم صهیونیستی شد، اما این دشمن شکست خورده زیرساخت های غزه را ویران کرد، بیمارستان ها، مدارس، کارخانه ها، آزمایشگاه ها و حتی زمین های کشاورزی را برای گرسنگی دادن و تحقیر مردم غزه هدف قرار داد و بیش از هزار مسجد در نوار غزه را ویران کرد؛ زیرا می داند که مجاهدانِ قهرمان، همه فارغ التحصیلان مسجد هستند.

عضو جنبش حماس تاکید کرد: این مقاومت است که سلاح‌های خود را می‌سازد. انواع راکت‌ها در داخل تولید می‌شوند، بمب ها و موشک ‌ها نیز تولید می‌شوند. در اینجا ما به تمام جهان مژده می‌دهیم که مقاومت در غزه خوب است، ادامه دارد و تا پیروزی پایدار است.

وی به مقاومت لبنان درود فرستاد و گفت: آن را حامی واقعی مردم غزه در برابر اشغالگران دانست که در راه قدس با خون و شهادت شریک هستند.

الشریف همچنین به مردم یمن که دریا را بسته و خسارات بزرگی را به دشمن وارد کرد، درود فرستاد و به خاطر حمایت و پشتیبانی عراق از مقاومت غزه در برابر دشمن صهیونیستی و آمریکایی، از آن قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha