یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
الشيخ حسن البغدادي

حوزه/ شیخ حسن البغدادی، گفت: مقاومت با قدرت ایمان و اراده مردم، همچون خاری در چشم دشمن است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله، در یک نشست سیاسی در شهرک انصار در جنوب لبنان، گفت: بسیاری از مردم در گذشته به اسرائیل به‌عنوان خاری می‌ دانستند که چشم نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند و قدرت لبنان در برابر آن ضعیف است، امّا این روزها ثابت کرده‌اند که او چشم است و ما هم با قدرت ایمان و اراده مردم ما همچون خاری در چشم دشمن هستیم.

وی افزود: روز به روز بر توانمندی‌ها و توانایی‌های ما افزوده می‌شد، به‌ویژه آنچه در پیروزی سال ۲۰۰۰ و پیروزی طنین‌انداز الهی در تجاوز جولای ۲۰۰۶ به دست آوردیم.

شیخ البغدادی ادامه داد: امروز که در پنجمین ماه مقاومت در برابر دشمن اسراییلی قرار داریم، به جبهه نگاه کنید، مقاومت با مردان سرسخت و توانمندی هایش که دشمن و دوست را شگفت زده کرده است، چگونه با ماهیت تجاوز مقابله می کند و با خرد و شجاعت این مردان پاسخ متناسب می دهد.

عضو شورای مرکزی حزب الله بیان داشت: این همان چیزی است که رژیم اسرائیل را به شدت ترساند و بدترین روزهای خود را از زمان تأسیس این رژیم غاصب و موقت سپری کرد، به گونه ای که حضور و هیبت خود را از دست داد تا جایی که نزدیکترین افراد به آن بی اعتماد شدند.

وی اشاره کرد: آمریکایی‌ها، ابزار های اسرائیلی و همراهانشان، اکنون با محور مقاومتی روبرو هستند که در تاریخ بی‌نظیر است، همچنان که محور شرارت تا به حال با چنین مقاومتی مواجه نشده است و تصور نمی‌ کرد که محوری با این مقاومت، قدرت و انسجام ببیند.

شیخ البغدادی در پایان گفت: این مقاومت در عرصه های مختلف دست بالا را خواهد داشت و پیروز خواهد شد و به همین دلیل چاره ای جز توقف تجاوز به غزه و رفتن به مذاکره ندارند، در غیر این صورت همه جبهه ها در آتش خواهند ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha